.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش ملی پدافند غیرعامل در دانشگاه صنعتی بابل
همایش ملی پدافند غیرعامل در دانشگاه صنعتی بابل

رییس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران عنوان کرد: همایش ملی "پدافند غیرعامل زمینه ساز مقاومت پایدار" در اسفندماه سالجاری در دانشگاه صنعتی بابل برگزار می شود .

"سید رسول رسولی" امروز در اولین جلسه هم اندیشی برگزاری همایش ملی پدافند غیر عامل در جمع مسئولین دانشگاه صنعتی بابل ضمن تقدیر از دکتر جانعلی زاده رییس این دانشگاه بیان کرد: در سازمان مسکن و شهرسازی کارگروه لغزش و رانش فعال بوده است که دانشگاه نوشیروانی بابل با انعقاد تفاهم نامه با این سازمان در صورت تامین منابع اعتباری به فعالیت در حوزه لرزش و زلزله اقدام خواهند کرد.

به گفته وی در حدود یک سال گذشته تاکنون کمیته تخصصی مسکن و شهرسازی پدافند غیر عامل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهارداشت: این دانشگاه دارای پتانسیل خوب وقدرت اجرایی بالا در زمینه برگزاری کنفرانس ها و همایش های ملی و بین المللی می باشد و در جهت برگزاری همایش ملی پدافند غیر عامل نیز آمادگی خود را اعلام می دارد.

دکتر "عسکر جانعلی زاده" بابیان اینکه دانشگاه نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور و مرکز نخبه پروری از سوی دفتر ریاست جمهوری می باشد؛ ادامه داد: استقرار دبیرخانه همایش ملی پدافند غیر عامل گام مهمی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی یادآورشد: برای گستردگی اجرای همایش ملی پدافند غیر عامل باید از شخصیت های باتجربه در زمینه علمی و اجرایی بهره برد.

وی عنوان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این همایش مهندس طاهایی استاندار مازندران به عنوان رییس افتخاری همایش ملی پدافند غیر عامل، مهندس رسولی رییس سازمان مسکن و شهرسازی دبیر اجرایی ، دکتر کوروش صدیقی دبیر علمی وخانم یوسفی به عنوان مسئول دبیرخانه این همایش معرفی می گردند.

وی خاطرنشان ساخت: طی جلسه آینده اعضای کمیته علمی و اجرایی با حضور استاندار مازندران معرفی خواهند شد.


به گزارش روابط عمومی، همچنین دکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز در این جلسه به عنوان دبیر همایش ملی پدافند غیر عامل معرفی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.